FAQ - Vanligt ställda frågor
Leverans
När får jag min beställning?
Efter att vi har fått din order tar det vanligtvis 1-2 arbetsdagar innan vi skickar den. Leverans med DHL tar vanligtvis 5-7 arbetsdagar. Du får ett spårningsnummer så att du kan följa ditt paket.
Vilka möjligheter finns det vad gäller leverans?
Vi levererar våra paket till Sverige med DHL, där leveransen utförs av Post Nord.
Fraktkostnaden för paket är 79,00 SEK och inkluderar spårning.
Små och lätta produkter kan även skickas med Warenpost International. Frakten kostar 59,00 SEK.
De exakta fraktkostnaderna för din beställning visas i kassan. Expressleverans till Sverige är tyvärr inte möjlig.
Du hittar mer information om frakt på vår sida för fraktkostnader.
Hur kan jag följa min beställning?
Du kommer att få ett automatiskt bekräftelsemejl när din beställning har skickats. I mejlet hittar du spårningsnumret, det förväntade leveransdatumet och en länk för att spåra din beställning. Om du inte har fått detta mejl, kontrollera din skräppost- eller skräpmapp.
Kan jag välja leveransadress?
Du kan välja din hemadress aternativ en paketshop eller postkontor eller liknande. Se till att skriva rätt adress eftersom det inte är möjligt att ändra leveransadressen efter att ett paket har skickats.
Om du mot förmodan upptäcker ett fel i leveransadressen efter att beställningen gjorts och paketet skickats ber vi dig att höra av dig till oss direkt via kontaktformuläret.
Du är ansvarig för att ange korrekt adress när du lägger beställningen. Om den adress som anges inte är korrekt och din beställning inte levereras korrekt är det ditt ansvar att göra en ny beställning med alla nya kostnader det innebär. Tack för förståelse.
Vad kan jag göra, om min beställning inte kommit fram?
Om ditt paket inte har levererats innan utsatt leveranstid var välig kontakta kundsupport via info@gusti-lader.se och ange ditt beställningsnummer.
Icke levererade leveranser kan vi tyvärr inte sända på nytt. Dessa eventuelle produkter kommer att återbetalas (minus eventuella leveranskostnader). Detta gäller inte graverade produkter eftersom de är personliga. Om du har vidare frågor är du välkommen att maila kundsupport.