Hur returnerar jag min produkt?

Ångerrätt vid distansköp gäller enbart våra förtillverkade och standardiserade varor och inte för de beställningar som har anpassats efter en specifik kunds behov eller önskan.

Returer

Om du har beställt ditt paket med Deutsche Post:

Om du har beställt med leverans genom Deutsche Post och önskar att returnera din produkt så kontaktar du oss på info@gusti-lader.se och meddelar att du önskar att göra en retur. Vi kommer att ta fram en retursedel och skicka till dig. Skriv sedan ut returetiketten och fäst på ditt paket. Vänligen fyll även i det returformulär som skickades med din beställning och lägg det i paketet innan du skickar tillbaka det.

1. I returpaketet: ifyllt returformulär

2. På returpaketet: Deutsche Post returetikett (erhålles via e-post)

Observera: Vi ersätter inte den ursprungliga leveranskostnaden om 39 kronor med Deutsche Post, såvida det inte gäller en reklamation för en skada som tillfaller oss. Den här kostnaden kommer att dras på kreditbeloppet.

Om du har beställt ditt paket med UPS:

Om du har beställt med leverans genom UPS och önskar att returnera din produkt så går du in på UPS hemsida HÄR och söker efter ditt spårningsnummer. Skriv sedan ut returetiketten och fäst på ditt paket. Vänligen fyll även i det returformulär som skickades med din beställning och lägg det i paketet innan du skickar tillbaka det.

1. I returpaketet: ifyllt returformulär

2. På returpaketet: UPS returetikett

Observera: Vi ersätter inte den ursprungliga leveranskostnaden om 59 kronor med UPS, såvida det inte gäller en reklamation för en skada som tillfaller oss. Den här kostnaden kommer att dras på kreditbeloppet.

Retourenlabel UPS

 

Vänligen observera att produkter på rea samt graverade produkter inte går att returnera, då dessa varor inte har någon ångerrätt.

Om du har frågor ber vi dig att kontakta vår kundsupport på: info@gusti-lader.se

Senast sedd